Pages

Tuesday, January 4, 2011

peristiwa 17 nov




episode 2

Assalamualaikum….

Rrrrambu rambu ramba..rrrrrambu rambu ramba…haih pale ng pening, lagu nih plak dok menyanyi2 lam pale otak nih dr siang tdik...knape aku dok tingat lagu nih dr siang tdik ekk? Best sgt ker? Ahaha…not my taste!! Tp mlekat jgk lam pale otak aku nih…..tang rambu2 nih mmg aku suke,baju rambu2,sua rambu2 tp aku x ske merambu ntah mne hala ok..okkkkeh, stop merambu!!!

Nak smbung update the picha

Ooowyeah….bfore 2, aku nk ucapkan thanx banyak2 utk kawan2 tem sek rendah dlu, tem sek men rendah dlu,tem sek men tinggi dlu,kawan2 dip,kawan2 degree,para lecturer, para belogers, jiran2 sebelah umah sedara mara yg wish congrates kt aku…Thanx ribu-ribu lemon yek….banyak sgt knkwn,sekolah tuka2 so knkdg agak keliru kawan yg nih kwn sekolah yg mne, tp xksh lar sekolah mne pon……sume pon kwn aku…Sayang korang taw..

Tarik napas sat……okeh, nk sambung update gmbr. Spt yg dijanji kn aku nk update lg gmbr2 kawen aritu, shuke xshuke aku nk update jgk, xsuke g men jaoh2…

Ok layanzzz……… assalamualaikummmm...tenyit2 mate cambel malu2 tucen sket...cik puan da kne bsopan yek skang..



comel en huby kn??hikhik....




en huby gelak besa...per yg klaka?? abh pandang cam x pueh ati...hakhakhak




"sy terima nikahnyer....."




" ya allah,berkatilah rumahtangga kedua mempelai ini...amin" ulang 40x insyallah bahagia dunia akhirat....hehehe




cik puan isteri bg kt en huby..tp...ishk x pueh ati tol lar bekas letak cincin nih, knape letak cincin tertido tertiarap tetonggeng cmtu,x cantek larr....sape buat nih??akak ipar mne akak ipar,babab ckit...=p



en huby bg kt cik puan isteri...santek kannnnnn?? *nada riak ckit dctu..hahaha




alhamdulillah....(T-T)




aminnn........



dariku untukmu



isteri mithali mmg mcm nih..hahahah




























en huby ckp ini arab ker bollywood??? aishhh.....



gile nebes mse nih..mcm nk pengsan..malu tahap dewa kot..huhu...nk senyum pon mcm da lupe cmne nk senyom, senyom kamben jek en??hehe...tiyom dahi ok lg,tp dahi da kne ttp plak.pp jdik sasaran! ohemgee....mcm nk lempang2 jek en huby tem 2 ckp jan bwat mcm tu dpn org rmai...dandantu nk lempang2 kunun,padahal shuke kannnn??!! huekhuekhuek....gelak gatai no..



ini tem da dkt umah...en huby da siap tuka baju da, nk btolak balek da sbb tggu aku bgmbar ng jiran tetangga,mkcikpakcik jiran, nenek jiran sume ader 2 lame sgt..ololo..cian dy kne tgu lame..alaa sesekali nk rse jdik artis per slhnyer kn kn?? last2 kne pkse ng pakcik photographer suh pakai baju melayu balek... sampin pon da ilang kemane....haih suami sape lar neh...uhuukk...


dan ini sy....=)


depan kamera aku jdik sopan gle lak...sunggoh aku tegak mcm batu en??haha...



the ring!!!!




our love forever!!



auuuum cakkk!!!




family ayah su


nie kakak sy...=)


dan ini adek sy....=)


dan si cumell ini??? mst lar ank sy...hahaha

name kte amsyar rafiqi
umo kte 1 taun 6 bulan
nk kenal ng kte ley contact at zero one seven bla2 bla2
eh xboley xboley
nk knl ng kte kne tanyer mak teh kte dlu lar...
(T-T)

okey lar,ckop lar kn....ader kelapangan aku hupdate lg klu rajen...
till then
boiiboiiiii.......

3 comments: