Pages

Saturday, January 15, 2011

Minggu kedua bergelar isteri

Assalamualaikum…..

Penat lelah letih lesu sume bercampur baur dalam diri aku nih skang, baru balek genting..ape? honeymoon lg?? xder la…pegi ng my bff lar.gile kentang sonok bai first time jejak kaki kt sne walhal bukan jaoh sgt pon nk g sne.dulu denga jek nama genting sunggoh aku elergik sampai dah setkan dalam hati aku xmo jejak kaki kt sane, sbbnyer??ader laaa….but by the end aku pegi jugak lepas habis segala sumpahan tuh aku teringin lar pulak nk jejakkn kaki kt sne.ok stop lar cite sal genting, org nk sambung minggu kedua bergelar isteri, atas dasar rasa berdosa yg amat sangat dengan hencik blog sbb da janji nk update week by week kn, so aku gagahi mata yang hampir nk tertutup, minda yg bercelaru mengenangkan assaigment yg masih x bersentuh tapi lebih bersemangat nk update blog, serta mengenangkan en huby cyg yg terabai seketika di rumah…sory cyg, cik puan isteri pegi berjimba-jimba mengabeskan dwet en huby, en huby lak tinggal sensorang..kejam ker cik puan isteri??

Ok, klu korang pasan dekat daisypath anniversary kt sebelah nih kn,skang da masuk minggu keempat..hehehe…tp aku baru terhegeh-hegeh terkedek-kedek nak update minggu kedua..=p bab-bab anniversary nih aku x counting pon, sbb dah ader ticker kt sebelah nih kn..=p klu mende nih salah so salah lar aku…hahaha..cite pasal minggu kedua nih xder per sangat lar, sbb en huby cyg da naek laut balek..jadik aku ditinggalkan lagi lar utk 2 minggu. Tp kali ni aku lebih bersedia sbb awal-awal lagi dah taw en huby masuk keje 29hb. Dan aku?? Yaaa… aku da start kuliah balik 2hb aritu..life waz back to normal. tp walaubagaimanapon (wahhh ayt dy!!) en huby ckp life will be change a bit,sbb aku bkn lg kanak-kanak ribena spt dlu, aku bkn lg bebas spt dlu.aku kini isteri kpd en mohd redzuan makaaa,aku xboleh itu x boleh ini n x boleh buat sesuka hati mcm dlu. En huby suruh ;

1. Jangan lewat2 kn solat- aku jwb: I’ll try ok

2. Pakai pakaian yg tutup aurat- aku jwb : insyaAllah

3. Xboleh keluar klu xde tujuan- aku jwb:klua mkn boley kn? En huby ckp boley,lps mkn boley pg Shopping kn? En huby kerutkn muke…mknenyer??

4. Jangan membazir bli brg yg xperlu-aku jwb: sume pon perlu b…

5. Jaga pergaulan,pertuturan n tingkah laku-aku jawab: hurmmmmmmm….baekk.

Okeh da tulis sume, kot2 der yg tertinggal nt en huby ckp balek yekk...erm.. Ksian en huby kne jdik weken husband plak pasni..hihihihi….nasib lar beristerikan seorg student mcm sy..=p

No comments:

Post a Comment