Pages

Sunday, January 2, 2011

peristiwa 17 nov






assalamualaikum.....holazz babe!!
sory sesangat kpd kenkawan yg tunggu aku hupdate sal majlis nikah aku baru2 nie..baru ker? hahaha.....da basi kowt..tp aku nk Hupdate jgk memandangkan da ramai yg tanyer kn,igt nk surprise tp adik ipar da tag dulu dkt fb...hehe..ok, korang layankn dlu episod 1 nih taw,cis berepisod2 bgai lak kn..hahaha...bkn per, klu bley nk hupdate sume gmbo tp muntah drh lak korang nk tgok nt kn? nih aku select yg aku ske n random2 skit jek...uhu..ok,tema majlis nikah nih aku pilih warna puteh pink, aku decide sndiri2 jek sbb aku kn ske sgt bwat kptusan ekot kepala otak sndiri..heheh..ble en huby taw mati2 dy xmo pakai pink2 nih, takot sgt kot2 jadik lelaki plg jambu di dunie nih,hahaha...puas aku ng k.ila,owner butik pengantin tempat aku sewa baju nih pujuk suh pakai samping kaler pink tuh, last2 en huby ekot jgk tp dy tanak pakai baju melayu yg ader blink blink pink tuh, so kne tuka baju melayu blink blink dy kaler puteh..so en huby puas ati lar..majlis nih buat lepas jumaat,nasib baek hari x ujan lebat,mendung2 ujan renyai2 jek ala2 winter sonata lak..romance2 gtuu kannnn...hakhak..yg dtg sume sedara mara seblah aku ng sebelah en huby jek,x jemput org ramai pon lg, sbb knduri x buat lg. so xmo cite pnjg2 korang nk tgok gmbo kn?kn?ok layanz...



touch up dlu,thanx k.za..=) first time muke aku di make up org len, pelik lak muke aku..huhu


ciap!!ooopss muke boolat cam pinggan, ng tuh taring pontianak kg batu tkeluo...adoii..


ready to go!!! gewdixx smenet..hikss....



tok kadi ckp mase nih...
" hidayah nt da tawen jangan nakal-nakal..babab nt"
aku jwb " erk..baekk tok"


en huby punyer petua
nk ilangkn gementar tuh, gosok2 dada smbel selawat..
insyaallah mujarab katenye...hehe


siryes aku ckp sepanjang kt surau nih aku nebes gle mcm aku lak yg nk kne salam ng tok kadi tuh..hikhik..seb bek pakai topeng tutup muka ala2 ninja hibrid ng otomen tuh kan, at least dpt ar gk aku ttp muke gabra aku nih..klu x mst kantoi buruk beno ghupenye..huhuuu

en huby ckp seb bek x tengok org blakang, klu x sure gagap..hakhak

arabic theme..tp en huby ckp da mcm tema bollywood da.
mak mertua ckp tuh batu sketul kt dahi tuh mcm otomen..
sob..sob..sob..
tp aku tgok cantek jek..hahahaha


ok lar,sekian dlu...
nt aku hupdate lg ng ribu2 lemon pic yek...
babbai...
nitezz........

3 comments:

  1. kak dayah!!..'
    tahniah tau..baru terbaca blog akak..
    cantik n sweet sgt2 mjlis n gmbr tuh..
    nak tngk gmbr byk2 agi blh x?
    klu blh nk dtg kt bilik..
    ehehehehe

    ReplyDelete