Pages

Saturday, January 15, 2011

Minggu ketiga bergelar isteri



assalamualaikum.....

Dah tiga minggu aku kawen, macam x percaya lar pulak..kejap jek rase.en huby call at least 2 kali sehari n paling banyak 3 kali sehari. Dlu time becinta cinta sekali sehari jek, nih bile da jadik isteri 2 3 kali sehari.. gile sonok nok, rase mcm disayangi, dikasihi n dicintai sepenuh hati oleh en huby..hahaha…sila jeles yek korang-korang,best taw kawen..(*tiba-tiba..) tp Kenkadang kesian jugak rase ng en huby sebab kenkadang bile dy call aku dalam kelas n cannot answer his call lar, bz lar buat final year project, bz dengan ‘agenda’ bersama bff lar..hehe..tp mujur lar en huby sangat memahami…b siryes I love u more n more lar..hikhikhik...malu I confess dalam nih taw....*asal ayat-ayat terakhir nih berbau kegatalan melampao?melampao ker?? Hikhik…..tapi betul lar, ingat senang ker kawen tp duduk jauh-jauh tu satu hal da, tambah lagi en huby keje oversea kn..oversea ker?ok lar pelantar minyak dkt perairan Kelantan-vietnam, n en huby hanya dpt jadik weken huby n I as his part time wifey kn..sangat2 mencabar n menduga keimanan dan ketaqwaan pahlawan-pahlawan di medan perang taw….tp aku anggap jek sume nih dugaan hidup.eceh…penah jugak aku tanye en huby nt dah abes belajar boleh x aku ekot dy pegi keje?ok..soklan bodoh aku taw tuh..mane ader orang pegi pelantar minyak bawak bini woiii…x pasal-pasal atas pelantar minyak nt kang kene bwat shopping complex, salon ker aper kn….huhuhu..

0wh yer, arini da masuk 16hb!!!!!!!!!! Knape ng 16hb?ader aper??iyaaaa….16hb mean 16 hari dlm bulan januari..hikhik..tade-tade, arini adalah ari ulang tahun kami couple yg kedua, ok ditekankan disini yg KEDUA bru ok..yg circle kat bawah tuh buktinya.


maksudnya dalam tempoh setaun lebey camtu lebey kurang ktorang kenal mengenali, couple, berkasih mesra, tunang n kawen. X sampai 2 taun..ok, kami x bercinta bertahun-tahun mcm org lain. N bagi aku sendiri, dalam tempoh masa berkawan then declare, aku x kenal n x boleh nk duga perangai en huby, feberet dy pon aku tataw n simple2 thing pon aku tataw…banyak mende yg aku tataw tentang en huby, n kadang-kadang aku rasa mcm x kenal.yer la jumpa pon jarang jarang kan n aku pon masa tuh x serius pon…..so lepas tunang, baru aku betul-betul start mendalami isi hati eceh..isi hati en huby n sampai lar skang pon still dalam proses mengenali. Kalau dlu mse couple punya lar serius en huby, jalan straight jek x pandang kiri kanan, matured n gentleman jek nampakkn, sepatah tanye sepatah jawab, masa tu aku da fikir klu aku kawen dengan orang mcm ni senyap sunyi umah tangga aku nt..hakhak..tp sekali ble da tunang n kawen kn, baru lar aku taw perangai sebenar en huby.nampak cam abg macho jek en? Tp….skang da Nampak dah, da Nampak da…2 words jek aku nk ckp, en huby seorang yg COMEL sangat dan MANJA sangat taw..hahahahahahak…..ok full stop, tanak cite lebih2.

Tapi sedih jugak lar x boleh sambut anniversary together sbb esok means arini lar..almost 3.30 am rite now, en huby ade kursus. So xley nk celebrate..cedey..sob..sob…maybe delay ke hari yg laen lar kot, kn cyg kn kn?hehehe…..Ok lar..penat da becrita. Tdow dlu…sok nk mangun awal2 nk kemas bilik, basuh baju n siapkn asigment.. .till then boiiiiboii….

*



*




*






*







*




......SELAMAT HARI ULANG TAHUN CYG........

always be there with u n love u so much!!!

sincere....ur wife.

salam

No comments:

Post a Comment