Pages

Monday, January 24, 2011

apabila saya emosi...


dulu....
saya selalu bertanya
kenapa awak sayangkn saya?
kenapa awak pilih saya sebagai teman hidup awak?
layakkah saya untuk awak?
tapi awak
tidak pernah sekalipun menjawab pertanyaan saya

tapi......
saya juga tahu tidak perlu alasan untuk kita menyayangi seseorang
kerana sayang itu hadir tanpa sebab dan alasan
tiada paksaan


sekarang saya sedar......
betapa saya mengasihi awak
setiap kali saya pandang awak, hati saya bergetar
adrenalin mengalir laju dan laju
membuat saya kalut sendirian
tapi saya sukakan perasaan itu...
hati saya senang melihat awak di depan mata
walau tanpa sepatah kata
dan merasa sangat sedih dikala kejauhan

awak.....
saya tidaklah sempurna
tapi saya cuba untuk jadi yang paling sempurna untuk awak
asalkan awak percayakan saya
lebih daripada orang lain
dan saya juga begitu
dan awak bukanlah seorang yang sangat romantik
but u're sweet...very naturally.
and i wanted to live with a sweet person
till the rest of my life
bila saya dengan awk
saya lupa segalanya
apa yang saya ingin katakan sebenarnya
is
i Love u...
deeper and deeper
day by day
and i will never bored to do that!
and now i'm crying
i dont know why
maybe i just miss u too much
i think i must stop here
because
nanti semakin banyak saya merapu
but all i want to say is
thanx god for giving me such a wonderful person
namely
MOHD REDZUAN, my lovely huby...=)



P/S: Sy memang emotional sebulan sekali.hahahaha..peace yawww!! (*~)













8 comments:

  1. ni puisi rojak bm bi eh? hehe. cweet2! kdg2 aku lupe ko da kawen. haha... nway wishing u a sweet n amazing life 2gether 4ever my fwen! ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha..ader ghupe puisi ker nih? beselar....maen tulis jek,seb bek xkuo ayat keling ker ape kn..ishhh ko lupe??mst sbb aku maintain comel jek kn..hakhak..millions thanx babe..=)

    ReplyDelete
  3. sory lambat..nak ucap selamat pengantin baru kpd k.dayah..semoga kekal ke akhir hayat..

    (dari ex jiran-depan suaru)hehe

    ReplyDelete
  4. thanx....=) sape nih yek?anok ayh wan dlu ker?hehe....

    ReplyDelete
  5. miss him yer???hehe..sbor2.sygkn isteri tggal2kn!!xgtu??hehe

    ReplyDelete
  6. hohoh... jumper kak dayah kat cni..
    hehehe.. follow me (cam shampoo plak.....)
    toopye.blogspot.com
    (n.n)

    ReplyDelete
  7. hi kak dayah...
    weee~~ ade belog ek...
    kak semoga happy forever n ever ye...

    ReplyDelete