Pages

Saturday, March 5, 2011

selamat pagi....=)


assalamualaikum.......

selamat pagi semua.................=)
bangun pgi tdik, trus cek email. itu lar perkara pertama yg akan aku lakukan setiap hari. kadang-kadang x sempat nk gosok gigi, dgn muka yg sememeh bru bangun tdow, trus bukak laptop utk check email dr en huby. klu ader email dr en huby, of course sepanjang ari aku rasa senang hati. kalu xder tuh..paham2 jek lar...n pagi nih bukak email, en huby der bg lagu. aku 1st tem denga lagu nih. bidadari~~ 1st tem denga trus jatoh chenta besama lebatnye air mata. eh helo..helo...haip! aku da basuh muka okeh, da smyg subuh, so xder masalah air mata tbasuh taik mata ker hape..meh layan lagu neh. sungguh aku terharu......korang pon sure terharu kalu dpt lagu mcm neh kn?? thanx en huby, sy taw awk follow blog sy silently...hahahaha....bukti?? ahahaha....gelak jaat lg, klu x, mane dtg nyer gmbr2 sy dlm blog nih ade trsimpan dlm laptop awk???hahaha....









k as salam....

No comments:

Post a Comment