Pages

Sunday, November 14, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU











JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU

marimariadekkakakabgabgmakcikmakciksekalian,maridatangmarirapatjangansegannakjengokinibelogyerrr...hyeuo'llsz!!!

*
*
*
*
*
hahah...sape bace mentera kt atas tuh 40x tnpe diselangi napas , esok korang dpt stongkol jongkong emas jatoh dr langet utk mak korang...hahaa (T_T)

ttibe lak mlm nih aku tlupe kt mane nk tekan space..heauheauheau


*diam
mate tkebil2 smbel berfikir


okeh,nk cite cmner aku dpt taw pasal sesi berkenalan nih? tengah aku bgudik2 blog member aku lansung aku terjumpe 1 blogger nih,skali pandang mcm remy ishak (owh lobang hidungmu poojaan hatiku)...aku bukak lar kot2 btol remy ishak btol kn...hakhak..tp pas 2 kali pandang smpi tertoleh2 3/4 kali baru taw bukan remy ishak yer puan2.tuan punye gambar di atas tu nmenyer ben ashaari. beliau yg anjurkn sesi bkenalan untuk bloggers nih..so ribu-ribu lemon thanx to abg remy eh incik ben kte...ngeee....

n to u'olsz

sudi2 jengok belog kte nih yer....(T_T)

much much much love

~dayah~








No comments:

Post a Comment