Pages

Thursday, July 15, 2010

hoyeeeaa da masuk final yer!!

assalaaaaaamualaikummm(jawab x jawab dose..ahaha)

da lme aku mnyepikn diri dr mengupdate blog aku yg sbrapa nih..ini adalah krana bkn lar krana aku sebuk,atau myebokkan diri atau bersebok2 ng orang lain tp sbb aku MALAS nk update mende nih..wahaha..jujur beb..yerlakan bile da malas mst entry x kawww kn,da lar kawww nt ntah paper aku merapu kang..so jalan terbaek adalah jangan mengupdate sehingga lar mood aku turn on..x gtu bapak2 ibu2 sekalian??

owh sbelum aku merewang lebey jao, aku nk cakap yg aku da masuk FINAL YER!!!!hoyea hooyea..smbel juget2 mcm teletubies gtu... bmakna lg staun ley lar aku tawen..huahahaha..gatal x hengat kawww...erm da masuk final yer nih,mcm taun2 yang lepas jgk lar,azam tanak kalah...haha..anataranye:

1. ofkos lar pointer nk yg meletopp
2. aku nak saving!! nih mak aku slalu penin ng aku...JPA aku walopon org ckp xabes nk makan tp bagi aku ttp XCKOPP!!
3. stop play around..nih aku tataw ler dpt bwat ker x..pale otak aku knkdg memerlukan hburan jgk..tp knkdg jek lar ley maen2 kn,da final yer nih..xinsaf2 lg tataw lar ko nk jadik per dayah...wake up wake up..
4. pastuh aku nk stop shopping ng mnde2 mgarut2 nih...stiap taun bguni2 aku harvest mende2 yg aku beli tp x gne,xpkai..xker mbazir dwet jek sume tuh?? ishkk....nak jek aku bsedekah tp nk ng kt saper??ader org nak ker??
5. lg..ahaa ini best,aku nk DIET!! nih perlu sbb berat badan aku da turun sket,so aku nk mnurunkn lagi berat badan aku nih sbbnyer aku da lar cinonet jek, tembam lak tuh...klu duduk bsila sbijik mcm bola xpon belon yg di pam2 tuh..huh..xshuke xshuke..

tuh jek lar dlu azam aku taun nih..nt der pnmbahan aku tmbah lg..'wink wink' pdhal stiap taun azam yang samer jek..hahaha..lantak p daa..

bcerita sal semester baru ni kan..rumet pon mesti lar rumet baru...namenyer fadzlin.baek orgnyer...asal kelantan..yang bagusnyer dy nih ari2 dy kejutkan aku smayang subuh! bgus gwa ckp lu...aku jujur la kan..subuh aku knkadang ke laot jgk a klu da stay up mnmalam kn...tp sejak rumet aku nih ader, dy da mcm merangkap mak aku punye assistant da utk kejutkn aku subuh..wahaha..papepon thanx rumet..smoga lps nih aku kmbali ke jalan yg benar..aminnn...
kelas plak...ermm...xbanyak sgt pon..jadual aku punye lar kosong sesuci embun pagi u knoe..xckop credit hours lak tuh,so tpkse lar aku tmbah subject lua..korang nk taw subject per aku amek..hahaha.gelak jaat smenet.aku amek undang2 keluarga islam beb..ngeh3..pasnih terer da aku bab2 muakahat nih,nikah kawen nih dlm kepala otak aku jek lar pasni n pastinyer kelas nih akan jadik kelas feberet aku pasni..muahaha..
xperlu lg aku nak mgadap mende alah molecular, strain ker yang ntah paper tuh..huhu..

erm stakat tuh jek lar utk arini..harap korang sudi2 ler mlawat ke blog yg baru nk mlihat2 dunia nih yek..
k daaaaa..........=)

No comments:

Post a Comment